REGULAMIN KLUBU

Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania z usług AKADEMIA 3RUN
(dalej: „Klub”), prowadzonego przez Fundację Klub Sportowy AKADEMIA 3RUN, z siedzibą
w Warszawie, przy Al. Solidarności 68/121, NIP: 5253010907 (zwana dalej: „Firmą”).

Zajęcia prowadzone są w ramach klubu sportowego Fundacji AKADEMII 3RUN. Działalność
klubu reguluje regulamin klubu sportowego. Członkowie klubu korzystają z zajęć Fundacji
AKADEMII 3RUN i jej działalności w ramach wnoszonej opłaty członkowskiej.
Każdorazowo, kiedy mowa o klientach lub uczestnikach zajęć należy przez to rozumieć
także członków klubu sportowego.


§1 DEFINICJE


1.1 Sprzedawca – Fundacja Klub Sportowy AKADEMIA 3RUN, z siedzibą w Warszawie,
przy Al. Solidarności 68/121, NIP: 5253010907.
1.2 Klient – osoba pełnoletnia/osoba niepełnoletnia oraz jej Opiekun, która zawarła umowę
ze Sprzedawcą poprzez zakup karnetu lub wejścia jednorazowego.
1.3 Opiekun – rodzic/opiekun prawny niepełnoletniego Klienta lub przedstawiciel ustawowy
Klienta pełnoletniego o ograniczonej zdolności do czynności prawnych.
1.4 Umowa – umowa zawarta ze Sprzedawcą na korzystanie z usług Klubu, której integralną
częścią są postanowienia niniejszego Regulaminu.
1.5 Konsument – należy przyjąć, że jest to Klient w formie osoby fizycznej zawierająca ze
Sprzedawcą umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową.
1.6 Przedsiębiorca o cechach konsumenta – należy przez to rozumieć osobę mającą wpis do
Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), która jednocześnie
dokonuje transakcji firmowej, niezwiązanej z działalnością zawodową zamawiającego
1.7 Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą
prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym
imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu
1.8 Karta Członkowska – dokument imienny, legitymujący członkostwo w Klubie.
1.9 Karnet – abonament uprawniający Klienta Klubu do korzystania z oferty placówki.
1.10 Oświadczenie/Karta rejestracyjna – dokument podpisywany przed pierwszym
treningiem.


§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE ORAZ ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG


2.1 Każda osoba, która przebywa w placówce musi posiadać ważny karnet. W przypadku
nieposiadania karty upoważniającej do wejścia na teren Klubu jest zmuszona opuścić
placówkę w trybie natychmiastowym. Każda karta określa precyzyjnie czas oraz personalia
osoby uprawnionej do przebywania na terenie placówki w wybranych terminach, na
określonych w Regulaminie zasadach. Nie można przebywać w placówce poza
wyznaczonymi warunkami.
2.2 Otrzymanie dostępu do korzystania z Klubu jest równoznaczne z wykupieniem w recepcji
jednorazowego wejścia lub wybranego abonamentu – zgodnie z obowiązującym
cennikiem, podpisaniem akceptacji regulaminu przez Klienta Klubu, który otrzymał
oświadczenie wraz z kartą zdrowia. Klient, który korzysta z Klubu lub przystępuje do zajęć
deklaruje, iż przeczytał, zaakceptował oraz podpisał regulamin bez zastrzeżeń i nie
deklarował zmian w zapisach.
a. Klienci podpisują przy zakupie karnetu oświadczenie akceptacji regulaminu oraz kartę
zdrowia, które potwierdzają stan faktyczny i stanowią odrębną deklarację.
b. Klient Klubu zobowiązuje się do niezwłocznego informowania Klubu o zmianie danych
osobowych.
c. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Podpisanie oświadczenia o
przeczytaniu i akceptacji regulaminu uznane zostaje jako świadoma zgoda na powyższe
zapisy i uznane za obowiązujące obydwie strony.
d. Regulamin ma również charakter oświadczenia obydwu stron i jest oparty o zasadę
indywidualnego uzgodnienia obydwu stron.
2.3 Trener/recepcjonista ma prawo nie wpuścić klienta do Klubu na zajęcia, których wcześniej
nie opłacił:
a. Pracownicy administracji wraz z kierownictwem mają prawo zdecydować o
niewpuszczeniu na teren Klubu lub niedopuszczeniu do zajęć dowolnej osoby bez podania
przyczyny, jeśli uznają, że wpływa to na bezpieczeństwo lub komfort pozostałych klientów.
b. Pracownicy administracji, jak i kierownictwo mogą podjąć taką decyzję w dowolnym
momencie prowadzenia zajęć czy przebywania Klienta na zajęciach.
2.4 Z tytułu świadczenia usług przez Klub Uczestnik lub Opiekun zobowiązany jest uiszczać na
rzecz Klubu miesięczną opłatę za przynależność do grupy stosownie do cennika.
2.5 Uczestnik zobowiązany jest do ponoszenia całości kwoty za miesiąc, niezależnie od
pojedynczych nieobecności na zajęciach, gdyż opłata jest za przynależność do
poszczególnych grup. Sytuacje dłuższych nieobecności mogą być rozliczane na
indywidualnych warunkach.
2.6 Klub informuje, iż przedmiotem usługi jest możliwość skorzystania ze sprzętu
znajdującego się na jego terenie. Zajęcia prowadzone w Klubie, są zajęciami technicznymi,
opartymi o konkretną technikę lub elementy techniczne o charakterze sportowym.
2.7 Klub nie oferuje swoim klientom ćwiczenia z wykorzystaniem muzyki na zajęciach ani
siłowni. Obecność muzyki lub jej brak w żadnym stopniu nie jest elementem usługi, a
Klient Klubu deklaruje, że muzyka lub jej brak nie wpływa na decyzję o zakupie
członkostwa, jednocześnie został poinformowany, że część pracowników słucha utworów
dla poprawy własnego nastroju. Klient Klubu taką deklarację składa, podpisując
oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu lub umowę.
2.8 Trener w AKADEMIA 3RUN prowadzi zajęcia techniczne. Wszelkie zajęcia rytmiczne są
oparte o wyklaskiwanie rytmu, wyliczanie rytmu i taktów lub odpowiednie komendy
głosowe. Wszelka muzyka wykorzystana w tle, jeśli jest używana to tylko i wyłącznie
prywatnie przez pracownika (trenera) w celu umilenia sobie czasu pomiędzy nauką
poszczególnych figur. Jest również dla wielu pracowników (trenerów) sposobem na stres
występujący podczas prezentacji przed grupą. Klient przyjmuje to do wiadomości,
oświadczając jednocześnie, że nie wpływa to na jego decyzje zakupową co potwierdza
podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
2.9 Ze względu na fakt, iż integralną częścią usługi może być również utrwalenie uczestnictwa
Klientów w zajęciach, Klient oświadcza, że wyraża zgodę na używanie jego wizerunku w
przypadku utrwalania zdjęć podczas zajęć, warsztatów czy eventów, zarówno w postaci
foto, jak i wideo i nie będzie rościł sobie praw majątkowych z powodu ich wykorzystania.
Klient zostanie każdorazowo poinformowany, jeśli na miejscu pojawi się osoba
utrwalająca foto lub video. Na prośbę Klienta zajęć każdorazowo Klub usunie zdjęcie lub
wideo, na którym wypadł niekorzystnie. Zdjęcia będą publikowane tylko przez kanały
należące lub powiązane z Klubem. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na utrwalanie
materiałów, prosimy nie pozować i usunąć się z przestrzeni zdjęcia lub video oraz
poinformować o tym osobę wykonującą materiały w momencie jego powstawania, tak by
mogła w odpowiednim czasie zareagować w przypadku np. zdjęć grupowych czy ujęć
video, gdzie inni Klienci chcieliby zostać utrwaleni. Materiały są wykorzystywane do
promocji zajęć oraz w celach marketingowych, ale też wielokrotnie są przedmiotem usługi,
którą jest utrwalenie warsztatów, ćwiczeń czy relacja uczestnictwa danej osoby/ grupy
osób w zajęciach, co jest ujęte w ofercie usługi lub oferowane słownie. Materiały nie będą
wykorzystywane komercyjnie i nie będą przekazywane osobom trzecim. Materiały nie
będą wykorzystywane i tworzone wbrew obowiązującym w Polsce przepisom.


§3 BEZPIECZEŃSTWO


3.1 AKADEMIA 3RUN informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego
zabezpieczenia klienta Klubu. Jednocześnie klient deklaruje, iż nie będzie rościł sobie
prawa do odszkodowania i zadośćuczynienia w przypadku doznania kontuzji lub
uszczerbku na zdrowiu, który został doznany w wyniku niedostosowania się do poleceń i
uwag instruktora lub korzystania ze sprzętu w sposób niezgodny z instrukcją. Klient
powyższe akceptuje, podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
3.2 Klub informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia
miejsca prowadzenia zajęć. Zastrzega się, by nie pozostawiać wartościowych rzeczy bez
nadzoru i zostawić w zamkniętej na klucz szafce, w celu zminimalizowania ryzyka kradzieży
oraz zgubienia cennych rzeczy. Klient deklaruje, że nie będzie rościł sobie prawa do
odszkodowania w przypadku, gdy kradzież, uszkodzenie lub zaginięcie pozostawionych na
terenie placówki rzeczy nastąpi w momencie, gdy nie dochował szczególnej staranności w
celu ich zabezpieczenia (pozostawienia w zamkniętej szafce), mimo zaleceń ze strony
Klubu. Klient powyższe akceptuje, podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego
uwag.
3.3 AKADEMIA 3RUN informuje, że teren placówki jest monitorowany ze względów
bezpieczeństwa. Przebywanie na terenie placówki jest skrupulatnie rejestrowane (audio i
video) ze względów bezpieczeństwa za pomocą różnych środków (smartphone, tablet,
kamera, rejestracja audio, telefon itp.). Ma to posłużyć w przypadku jakichkolwiek sporów
prawnych jako materiał dowodowy. Rejestrowany jest jedynie teren holu na wypadek
wtargnięcia osób niebędących naszymi klientami. Codzienna praca Klubu nie będzie
rejestrowana, a materiały codziennie kasowane. Jest to działanie jedynie prewencyjne w
trosce o najwyższą jakość świadczonych usług. Jeśli nie wyrażasz zgody na nagrywanie,
prosimy o opuszczenie placówki.
3.4 Teren AKADEMII 3RUN jest w pełni terenem prywatnym i nie jest przestrzenią publiczną
ani nie jest miejscem ogólnodostępnym. Na terenie AKADEMII 3RUN znajdować się mogą
tylko określone osoby, w określonych godzinach i spełniające określone kryteria
wynikające z regulaminu AKADEMII 3RUN. Nie jest dozwolone, by osoby postronne bez
względu na reprezentowany podmiot mogły swobodnie poruszać się po terenie placówki.
Każda próba zakłócenia pracy recepcji, trenerów lub administracji będzie skutkowała
wezwaniem odpowiednich służb pod zarzutem utrudniania pracy oraz nękania.
Każdorazowo będzie nakładana również kara dla osób postronnych utrudniających pracę,
w skali godzinowej stawki względem dziennego obrotu Klubu jako zadośćuczynienie za
zakłócanie poprawnej pracy Klubu i brakiem możliwości wykonywania swojej pracy.


§4 OPŁATY


4.1 Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a. Płatności gotówkowe (gotówka, płatność kartą zbliżeniowo lub przy użyciu PINU).
b. Przelew bankowy.
c. Inne formy płatności elektronicznej.


§5 SIŁA WYŻSZA


5.1 Przez Siłę Wyższą rozumie się zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których
nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację
Umowy.
5.2 W przypadku zaistnienia Siły Wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub
utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań niezwłocznie nie później jednak niż
w ciągu 7 dni, powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie.
5.3 W przypadku wystąpienia Siły Wyższej, placówka jest uprawniona do przejścia na tryb
nauczania/prowadzenia zdalnego lub realizacji usługi w formie „zajęć online” do końca
trwania umowy, co jest integralną częścią umowy pomiędzy Placówką i Klientem.
5.4 W przypadku, gdy Klient z obiektywnych względów nie ma możliwości korzystania z usługi
na tożsamym poziomie, dopuszcza się możliwość zamrożenia usługi do czasu ustania Siły
Wyższej, tym samym przedłużając czas trwania umowy o analogiczny okres zamrożenia,
w którym usługa nie była świadczona.
5.5 Forma realizacji usługi po wystąpieniu Siły Wyższej zostanie przedstawiona Klientowi
niezwłocznie po reorganizacji placówki i zapoznaniu się z aktualnymi wytycznymi
odpowiednich służb wraz z nowo obowiązującym prawem oraz udostępniona za
pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji z Klientem.
5.6 Klient będzie mógł zapoznać się z nowymi zasadami realizacji usługi oraz dokonać ich
akceptacji w przypadku chęci kontynuowania usługi. W przypadku braku akceptacji w
ciągu 7 dni od komunikatu dochodzi do automatycznego zamrożenia usługi do czasu
ustania Siły Wyższej.
5.7 W przypadku akceptacji sposobu realizacji usługi placówka zobowiązuje się do zachowania
najwyższego, obiektywnie możliwego w danej sytuacji poziomu realizacji usługi na
wcześniej ustalonych zasadach cenowych. Poziom merytoryczny nie ulegnie zmianie,
jedynie środki techniczne realizacji usługi zostaną dostosowane do aktualnej sytuacji w
możliwie nieinwazyjny dla Klienta sposób.
5.8 Klient wyraża świadomie zgodę na zastosowanie wyżej opisanego trybu w sytuacji
wystąpienia Siły Wyższej akceptując regulamin i nie wnosi do niego uwag.


§6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE


6.1 Zabrania się rejestrowania, utrwalania i rozpowszechniania za pomocą foto, video czy
ścieżki dźwiękowej z pobytu na terenie Klubu bez zgody organu odpowiedzialnego za takie
zezwolenia. Każda próba utrwalenia pobytu na terenie Klubu, zajęć, wizerunku trenera czy
innych Klientów zajęć zostanie bezwzględnie zgłaszana do organów odpowiedzialnych za
ochronę tych praw i kierowana na drogę sądową bez możliwości polubownego
rozwiązania sprawy.
6.2 W związku z rozporządzeniem Unijnym RODO informujemy, że informacje o tym w, jaki
sposób są przetwarzane Wasze dane, są dostępne tutaj: LINK
6.3 Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia umowy
z Klubem, by Klub był w stanie rzetelnie wykonać usługę wobec Klienta.